VAKBLAD
Adverteren in Fysiobranche
Print: advertentieformaten en prijzen
Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met plaatsingswensen. Zo is het mogelijk om de advertentie vlak voor of na het redactionele artikel te plaatsen of juist een stuk verder op voor dubbele attentiewaarde. Voor speciale posities kan een voorstel op maat gevraagd worden. Dit zijn o.a. de cover, binnenzijde cover, achterkant etc. Ook voor bijsluiters, meehechters of andere speciale voorstellen kan een voorstel op maat gevraagd worden.
Alle content, advertenties en andere plaatsingen kunnen geleverd worden via info@www.fysiobranche.nl
Content
Voor elkaar, met elkaar. Dat is het motto van Fysiobranche. Zonder de branche kunnen wij geen vakblad produceren. Om die reden zijn we altijd op zoek naar samenwerkingen. Behalve adverteerders willen we iedereen van toegevoegde waarde de mogelijkheid geven tot het plaatsen van content in het vakblad. Denk aan een bijzondere casus, een interessant onderzoek of nieuwe ontwikkelingen.
In commerciële zin geven we graag het woord aan onze adverteerders. Hierbij kun je denken aan een productpresentatie, bedrijfspresentatie of een interessant interview met iemand binnen jullie onderneming.
In het kader van talentontwikkeling werken we ook graag samen met onderwijsinstellingen, overheden en zorgverzekeraars.
Voordelen adverteren in print
- Prima drukkwaliteit. De kwaliteit van het drukwerk is goed en dat is belangrijk voor de uitstraling van uw boodschap.
- Meerdere lezers per exemplaar. Door de ‘blijvende’ informatie wordt een vakblad al snel door drie tot vier personen gelezen.
- Beslissingen worden vaak genomen op de werkplek.
- Lezersbinding. De lezer kiest bewust voor een bepaald vakblad en dat vergroot de autoriteit en de objectiviteit van uw advertentie.
- Lange levensduur. Vakbladen gaan lang mee, ze blijven lang liggen en gaan van bureau tot bureau en leiden vaak nog een tweede leven in een wachtkamer of via de leesportefeuille.
- De juiste context. Een bewust gekozen blad creëert een positieve sfeer voor uw advertentie. Er wordt bij de lezer de juiste stemming opgewekt, zodat er een positieve houding (attitude) is ten opzichte van uw advertentie.
- Creatieve mogelijkheden. Tijdschriften bieden heel wat extra mogelijkheden om te adverteren. Zo kunt u extra pagina’s invoegen (‘inserts’ genaamd), monsters op uw advertentie aanbrengen (plakkaarten), openvouwbare voor- of achterpagina’s toevoegen.